Definicje
LEMA - Firma Lema Mariola Wyczółkowska-Żywicka Producent Odzieży Dzianej z siedzibą 05-220 Zielonka ul. Niecała 5, NIP 125 126 00 58, REGON
Umowa sprzedaży - jest to zobowiązanie się sprzedawcy do przeniesienia własności rzeczy lub prawa na kupującego oraz zobowiązanie się kupującego do zapłacenia sprzedawcy umówionej ceny.
Platforma Lema24.pl - elektroniczna forma dokonywania zakupów hurtowych w LEMA przy użyciu kanału internetowego tzw. E-commerce.
Kontrahent / kupujący- osoby i jednostki prawne (wyłącznie podmioty gospodarcze, spółki, firmy) na rzecz której realizowane są umowy sprzedaży (cywilnoprawne) zawierane za pośrednictwem platformy www.lema24.pl będącą własnością LEMA.
Regulamin - oznacza zbiór zapisów określających warunki zawierania transakcji sprzedaży i zakupu na platformie Lema24.pl.
Kurier - osoba prawna lub fizyczna realizująca dostawę towarów na terenie Polski, będących przedmiotem umów sprzedaży zawieranych pomiędzy klientami a sprzedającym na platformie Lema24.pl
1.1. Hurtownia internetowa Lema24.pl należąca do Lema Mariola Wyczółkowska-Żywicka Producent Odzieży Dzianej z siedzibą 05-220 Zielonka ul. Niecała 5, NIP 125 126 00 58, REGON jest platformą zakupów hurtowych tylko dla osób i podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na terenie Polski oraz zdefiniowanych w katalogu DOSTAWY państw Unii Europejskiej.
1.2. Po rejestracji (akceptacji regulaminu) i pozytywnej weryfikacji danych kontrahenta, zostaje on zaakceptowany i dopuszczony do zawierania transakcji na internetowej platformie / hurtowni LEMA.
1.3. Rejestracja na platformie hurtowej oznacza jednocześnie zaakceptowanie niniejszego regulaminu i zgodę na przetwarzanie danych w celu realizacji zamówienia oraz przesyłanie drogą elektroniczną informacji handlowych na temat promocji, nowości i innych zmian w ofercie oraz samym systemie.
1.4. Po zalogowaniu danymi wprowadzonymi podczas rejestracji, kontrahent uzyska dostęp do hurtowych cen netto, opisów technicznych, opinii, oraz innych parametrów oferowanych przez LEMA produktów.
1.5. Wszystkie transakcje zawierane są domyślnie w PLN.
1.6. Zamówienia ze statusem "Przelew tradycyjny bankowy", "PayU", Przelewy24, czy "PayPal" realizowane są wyłącznie za przedpłatą całości kosztów zakupionych towarów na podane w zamówieniu konto bankowe LEMA.
1.7. Zamówienia ze statusem "Pobranie" realizowane są za zgodą LEMA i tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
1.8. Kontrahenci kupujący w hurtowni mogą dokonywać zakupów hurtowych pod warunkiem zakupu w kwocie łącznej przekraczającej 199,99 PLN.
Progi rabatowe przy zakupie pow.500 zł. -2%, 1000 zł. -3%, 2500 zł.-4%, 5000 zł.-5%.
1.9. Przesyłki mogą być wysyłane kurierem na podstawie umów LEMA z firmą kurierską lub za pośrednictwem zleconego przez Klienta innego spedytora wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
*Darmowa dostawa obowiązuje przy zakupie o łącznej kwocie 1000 zł brutto.
1.10. Zamówienia poza granicę Polski mogą być realizowane po uprzednim indywidualnym ustaleniu z LEMA warunków zakupu i dostawy.
1.11. Czas realizacji wysyłki na terenie kraju wynosi 1-2 dni robocze w przypadku dostępności produktu. W przypadku, gdy w zamówieniu znajdzie się przynajmniej jeden produkt z określoną na karcie towaru dostępnością "na zamówienie" czas ten zostaje wydłużony wydłużony odpowiednio o czas niezbędny do pojawienia się tego artykułu ponownie w sprzedaży.
1.12. Reklamacje uszkodzonych w transporcie przesyłek lub brakujących artykułów składane są bezpośrednio do firmy kurierskiej i uwzględniane po spisaniu w obecności kuriera protokołu szkody.
1.13. Każda przesyłka zawiera specyfikację towarową (tzw. listę produktów wraz z wyceną zawartości paczki oraz kosztów dostawy. Potwierdzenie zakupu "przelewem bankowym" dołączane jest do paczki w chwili wysyłki. Dokument zakupu za tzw. "pobraniem" dołączany jest do paczki w chwili nadania przesyłki lub po otrzymaniu należności lub informacji o dokonanej zapłacie firmie kurierskiej.
1.14. Odbiór osobisty możliwy jest w Hurtowni LEMA w 05-552 Wólka Kosowska, ul. Nadrzeczna 7A hala EACC, Box D58 w godzinach od 7.00 do 14 od poniedziałku do soboty i po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu.
1.15. LEMA zastrzega sobie prawo do zmiany warunków współpracy tj. terminu płatności, wysokości rabatu, terminu wysyłki w przypadku opóźnień w płatnościach lub zamówień poniżej deklarowanych przez Zamawiającego ilości.
1.16. Firma LEMA zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu, jego kolorystyki, tabeli rozmiarów oraz jego cen prezentowanych na platformie hurtowej oraz do prowadzenia i kończenia przed czasem akcji promocyjnych.
1.17. Cenami branymi pod uwagę podczas składania zamówień telefonicznych/mailowych/bezpośrednich są ceny netto zamieszczone na internetowej platformie sprzedaży hurtowej www.lema24.pl. Do wszystkich cen netto dolicza się podatek od towarów i usług w wysokości VAT 23%. Wyjątek stanowią zakupy wewnątrzwspólnotowe na podstawie aktualnego VIES firmy kupującej.
1.18. LEMA zastrzega sobie prawo do błędów systemu informatycznego obsługującego platformę co do dostępności towaru. W takim wypadku klient zostanie niezwłocznie poinformowany o wydłużeniu realizacji zamówienia lub jego anulowaniu.
1.19. Wymianę produktów wadliwych, uszkodzonych lub błędnie zadysponowanych realizujemy przy okazji kolejnej wysyłki zamówienia do klienta.
1.20. W przypadku reklamacji towarów prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy w celu ustalenia szczegółów. Wadliwe towary wymieniamy na nowe, a w przypadku braku towaru w magazynie wystawiamy fakturę korygującą lub po uzgodnieniu z Zamawiającym zamiany na inny towar w tej samej cenie.
1.21. W przypadku odbioru przesyłki kurierem wynajętym przez Zamawiającego firma LEMA pobiera opłatę za usługę pakowania wysyłki w kwocie 10 zł netto za jedną paczkę o wadze gabarytowej gabarytach max 300cm. W takim wypadku dane klienta nie są przetwarzane ani nie podlegają powierzeniu.
1.22. LEMA zwolniona jest z odpowiedzialności z tytułu rozbieżność kolorów (ich odcieni) dostarczonych artykułów z kolorami (odcieniami) artykułów prezentowanych na platformie www.lema24.pl., z uwagi na mogące pojawiać się różnice w odcieniach przy obróbce graficznej zamieszczanych materiałów reklamowych.
1.23. W przypadku nieodebrania przesyłki z winy Kupującego LEMA ma prawo do żądania zwrotu poniesionych kosztów przygotowania, wysyłki oraz zwrotu przesyłki w kwocie kosztów wysyłki oraz jej zwrotu w kwocie 15zł brutto. Podstawą do obciążenia będzie korekta faktury VAT lub nota obciążająca wystawiona na Kupującego.
1.24. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych - w dniu 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej - RODO). Akceptacja regulaminu (zaznaczenie checkboxu - Akceptacja regulaminu) jest jednoznaczne z wyrażeniem przez Panią / Pana zgody na przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, firmy, adresu, numeru NIP lub PESEL, adresu e-mail, numeru telefonu przez Mariolę Wyczółkowską –Żywicka przedsiębiorcę prowadzącą działalność gospodarczą LEMA Mariola Wyczółkowska-Żywicka Producent Odzieży Dzianej, w celach marketingowych.
1.25. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma LEMA Mariola Wyczółkowska-Żywicka Producent Odzieży Dzianej, ul. Niecała 5, 05-220 Zielonka, NIP 125126 00 58.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy, w celu realizacji przez Administratora Danych obowiązków prawnych oraz w celach marketingowych na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, b oraz c RODO.
3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych w celu wykonania umowy oraz w celach marketingowych będą pracownicy, partnerzy handlowi, operatorzy pocztowi, partnerzy świadczący usługi techniczne. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych w celu realizacji przez LEMA obowiązków prawnych, będą wyłącznie podmioty, które na podstawie przepisów szczególnych mogą żądać udostępnienia i przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jak też pracownicy i współpracownicy LEMA.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich, wyłącznie w celu wykonania umowy i tylko gdy państwo trzecie zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.
5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora danych będą przechowywane przez okres wykonywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do:
a. po sprzedażowej obsługi klientów (np. obsługi reklamacyjnej);
b. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących
Administratorowi danych;
c. wypełnienia obowiązku prawnego LEMA (np. wynikających z przepisów podatkowych lub rachunkowych);
6. Dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnej zgody (np. w celach marketingowych) będą przechowywane do czasu jej odwołania.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku;
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania umowy. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne.